Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. április 5., kedd

Hétköznapi párbeszédek.. és mindeféle más

Szabi a cipőjétől,ruháitól szabadul a bejárati ajtónál.Ebben segíti őt apukája.
Közben párbeszéd is zajlik.
Apa: Hány hangyát ettél meg?
Szabi:Egyet.Itt a számban,csikiz..
Nos igen,egy közel 3 éves kapcsán semmin nem lepődünk meg.
Enyém anyámból már én anyámmá finomodtunk,amihez hozzáteszi azt is,hogy a többiek anyja is vagyok.Imádom a beszédmotiváltságát,folyton mond valami édeset.
Fertőzi a világ.Apa új mobilt kapott,amin van pár új játék is.Nem sokat ugyan,de azért játszanak a gyerekek ilyesmivel.Így néha Szabi is.Ő leginkább a "kocsis" játékokat kultiválja. Vezeti a versenyautókat,a "viűs"(nénózó, szirénázó) autóktól pedig fél.
Mindig azt mondja,hogy ő vezeti a játékban szereplő kocsit,és én ülök mellette.Minő megtiszteltetés!
Ő is elért a bunkerépítő korszak csúcspontjára.Ott,a bunkiban kíván délután álomba szenderülni,amíg a két nagy tanul,alkot..stb..Főleg akkor,ha engem nem térít el egy telefonhívás.Amennyiben eltérít,úgy Atika dinóvá avanzsál,aki nem általam fejlesztődik,hanem Szabihoz ront be,őskori hangokat hallatván.Ez persze remek rémisztő hatással bír a közel 3 évesre.Mi lehetne jobb vigasz,mint egy gondoskodó nővérke,aki tanulás helyett vigasztal,és mesél.A mese arról szól,hogy a bunki sarkába(modern kor gyermeke) Petra felszerel egy kamerát,amit a konyhából,tanulás közben is lehet figyelni.Megígéri Szabinak,hogy onnan figyeli majd őt,és dinómentesít.A kicsi erre nyugis álomba szenderül,mindezt az én közreműködésem nélkül.Nos,hát..
Szóval duma van,az élet pedig zajlik.
Közben készítettünk pár húsvéti dekorációt,és játékot is gyártottam házilag.Alakult egy sapi Petrának is.Sok idő nincs már erre,mert tavasz lévén vagy kertészkedünk,vagy az utcán nyomjuk a biciklizést.Petra kapott is egy új brinyát,amivel Ati azonnal neki is ment,amikor kipróbálta.Petra féltékenységből elé ugrott.Mi az,hogy fél méternél többet ment az ő új cangájával..?Ettől az ütközéstől Petra erőteljes foltokkal rendelkezett pár napig.Ati ennek egyenes következményeként átült Petrától örökölt brinyájára(én is mindig a bátyám levetett holmiját örököltem..pfujj,de ez van..)amivel rögtön egy olyan ágacskára futott rá,ami kiszúrta a kerekét.Mondom,zajlik.
Ágacska..Dolgozatot írtak Petráék a kötelező olvasmányból,ami az Ágacska volt.Nem szólt,hogy dolgozat lesz.Sírt,izgult,hogy nem is sikerült jól,hisz nem gyakoroltuk.Épp csak nem én voltam a hibás,hogy magamtól nem tudom,hogy dolgozat lesz.Aztán végül ötöst kapott rá.Kishitű sajnos,de majd alakul.
Bezzeg a természetismeret!Emlős állatokról tanulnak.Elhangzott az is az órán,hogy az anyaállat emlőiben termelődő tejével táplálja...
Ez jó,mert mint kiderült az én lányom ide mindjárt élő példát hozott.Szabit és engem!Amikor az anya táplálta a kistesót..Tényleg klassz,csak épp a szarvasmarha mellett???:)
Nagyjából így..
Végül néhány kép a mindenféléről..(mindjárt)
Az újrahasznosítást,mint kifejezést remekül nyomják a srácok,én pedig büszke vagyok,hogy WC gurigák díszítik a lakást.Éljen a természettudatos nevelés!!!:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése