Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. június 30., szerda

Eclipse


Hiába,nem tehetek róla,de még mindig rajongok.Tudom,talán kicsit túlkoros rajongó vagyok,de nem bánom.Rögtön az első nap,még ma meg kellett néznem,és épp úgy élveztem ,mint az első két részt.
Ezzel meg is ünnepeltem az utolsó munkával töltött napomat a 2009/2010-es tanév során.Tavaly is hasonlóképpen és azonos személlyel ünnepeltem a tanév végét. Akkor valami nagy baromságot néztünk meg.
Szegény barátnőm,nem egy Alkonyat rajongó.Ez volt az első rész,amit látott,de tetszett neki!Leszámítva persze,hogy hoztam a formát,és a Westendbe rendeltem online jegyet a Campona helyett.Jellemző.Így a film elején kicsinyke hányingerrel is megharcolva, viszonylag elölről nézhettük a tini romantikát.
Éljen a VAKÁCIÓ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése