Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 12., csütörtök

Pár mai..

Ateszka megszabadult ma az egyik felső metszőfogától.Elég rég lógott már csak az a fogacska..
Ezen kívül felvételizett a zeneiskolába,gitározni,esetleg csellózni szeretne.
Énekelt,tapsolt ritmust,eszméletlen bátor,és ügyes volt.Az énekre csillagos Ötöst kapott,a ritmustapsra pedig Ötöst.Azt mondták nagyon jó a hallása,és kristálytiszta a hangja. :)Valamelyik hangszerre biztosan bekerül a jövő tanév elejétől.
Az én szakdolgozatom értékelése is megérkezett.
A témavezetőmtől 100 pontból 92 ponttal Ötöst kaptam.
A bíráló már nem volt ilyen bőkezű, 100 pontból 80 ponttal Hármast adott.(Bár +1 pont,és Négyes lenne..)
Kaptam pár kérdést is,melyek alapján meg kell majd védenem a dolgozatot.Erre Április 24-én fog sor kerülni.

Lili kutya pedig beteg lett.elég gyászos volt a helyzet,orvosnál is járt,volt fecskendős itatás,fürdettük is..Estére alakulni látszott.Gyerekek hajszárítóval szárították a szőrét,ettől talán betegebb lett,mint volt.
Nos,ez volt ma.

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok a jó jegekhez! Ügyi vagy!
    És Atihoz is! Olyan jó, hogy tanul majd hangszeren!!!
    Nekem ági nem nagyon örökölte a jó hallást, ének hangja sem az igazi, Pistáé se nagyon, de Csengi olyan szépen énekel és olyan tisztán eltalál minden hangot!Szerintem ő lesz nálunk a befutó zene tanuló :) Jó volna nagyon!

    VálaszTörlés