Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. február 17., péntek

Zajlik a medrében

Szerencsére jól zajlik az élet!
A baleset következményeit viszonylag jól feldolgoztuk.Kaptunk a károkozótól egy kölcsönautót addig,amíg nem rendeződnek a dolgok.. Meglátjuk. Igazából jó lenne egy nagyobb,családi autó,mert a gyerekek is egyre nőnek,nehezen férünk el.
Zajlik a farsangi időszak is.Szabi túl van a dolgon,a többiek jövőhéten. Obi Wan Kenobi volt.:)
Petrus,és Atesz babaház lázban égtek,miután elcsíptek pár hete néhány mondatot a Barátok közt adásából.Babaház! Vettünk pár éve egy tök jó, fa babaházat. Kb. két hét alatt lecsengett a népszerűsége. Később takarítani is csak parancsszóra voltak hajlandóak a porosodó házat. Túladtam a darabon. No,most újabb hullám babaházügyben.
Mit tesz egy anya..? Elkuncsorogtam az oviból egyet.Mostanság mellőzték ,így elhoztam pár hétre.Nem semmi darab,olyan magas,mint Petra..Ezzel játszanak is,most még..

Petra épp Zrínyi matekversenyt ír,épp zajlik a dolog a suliban. Apával készültek tegnap.( A matek kifejezetten az ő asztala.)Kíváncsi leszek!Van amit tök jól értett,van amibe beletörik a bicskája. Kerestünk 3. osztályos verseny feladatokat.Mit mondjak,nem egyszerű! Nem baj,alakul a gondolkodása..

Ati fekete pontot kapott tesiórán. Nem semmi csóka!Kérdezem tőle,hogy miért kapta,mire azt feleli,hogy már nem emlékszik.Fenyegetem,hogy megkérdezem a tanítónénit,mire ő
Na jó,azért kaptuk,mert piszkáltuk a csajokat!(Az összes fiú kapott.)
Mi másért is na.. ? Kész vagyok tőle..:)

Nálam a helyzet változatlan,tartalom bővében..Szakdolit Március elején kell leadni.Három nap szabival meg is valósítottam a befejezést.Már csak a választ várom a konzulenstől..Aztán köttetem. :)Remélem!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése